今日好開心呀!!因為今日有出到街,,,今日發生左一件令我意想不到既事,,本來應該聽日先補習既,,,但係今日嫦姐姐11點幾打俾我,問我今日得唔得閒補習,,咁我今日有野做,,咪話得啦,,,,,但係我真係估唔到要同我補習,,補得最多既,,係佢男朋友>>Chris,,,,我真係好緊張呀!!未試過有咁既情況,,,就算之前有呀Sir同我補,,個d呀Sir全部都係老餅,,,但係我今日真係,,真係好緊張呀.......但係佢真係教得幾好ga!!真係同嫦姐姐天生一對呀!!!兩個都係靚仔靚女,,,仲有呀!!!Chris佢好Q呀........都幾好人.......唔錯..唔錯''我諗我今日一定唔會忘記呢一日,,因為呢日緊張到我差D死埋!!!補完習就約左朱妹去圖書館,,我今日竟然會主動去借書,,,記得除左同Holy一齊外,,我都唔會咁乖,,,係朱妹令到我鐘意睇書,,,跟住我地仲去左念盈個間大贏家個度食野,,,幾好食呀~我今日真係好開心呀!!!
|