今日係考中文,,都唔係話好識!!`等死***但係今日happen既事...我呢世都唔會forget!!!今日bring左電話返學,,,因為放左學食完飯要即刻去補習呀,,但係考考吓中文途中.....有人電話響呀!!好驚,,,跟住成班訓導入左黎搜書包,,o個時真係好驚,,驚到死咁制,,因為一俾人發現左,,成份中文會0分ga!!好彩醒目,,一早收埋左o個把縮骨啫度,,miss先搜唔到咋'''赫死我死咁制!!有D心虛呢!!但係以後Exam我都唔會再bring的了~~
今日放左學,,同左呀寶佢地去食野,,好開心...笑左好奈,,笑到佢地個個肚痛......俾佢地勁玩,,慘慘!!去補習,,遲左成個鐘呀......去到見到Chris食緊雪糕,,最初有D緊張...溫左好奈IS呀!!佢解釋晒俾我知,,明返好多了~~真係Good啦.....梁國權up左成個學期都係度廢up,,完全唔知佢up咩..但係人地一講就明了!!跟住,,大嫦姐姐同我溫返少少數,,,溫習過程,,好開心,,有幾次仲差D笑到失控咁制..有講有笑咁.....溫完返屋企!!聽日考中史,,今晚有排溫lu!!!
我對coco又愛又恨,,,如果今早唔係佢打俾我叫我get up..我諗我又遲到的!!但係,,我今日陪到佢去天瑞,,佢竟然唔陪我搭車!!
|