幾日冇打日記lu!!因為之前放左5日假都砟無聊,,日日唔係睇comic,,睇tv,,就係打機!!今日終於返學lu~~玩埋d咩死人數理遊>>中<<,,無聊到死..仲熱到爆呢!!今日知道自己考左10幾,,冇感覺//因為而家唔洗80名都可以買NDS!!但係我諗同左嫦姐姐講佢都會開心的!!返多幾日學,,呢個中2就OVER了!!真係有D唔捨得囉.....要重新去適應身邊既同學....新既學習環境真係唔易....而且2奶要去澳洲啦!!好傷心呢.....但係佢有機會接受更加好既教育...咁呢樣野就值得為佢開心!!好想可以同呀寶佢地同班呀~~真係兩年啦.....話咁快就過去,,真係有好多memories呢~~**7月9日去lim屋企幫2奶farewell.....唔想佢走呀!!
今日同左呀寶佢地去左板橋食lunch!!傾左好多野,,,玩左好奈,,,又係一個開心既回憶呢~~lim lim剪左個新look呀!!好可愛,,有少少似菠蘿呀~~呢幾日,,我真係覺得好開心......因為大家都過得開心丫嘛...但係呀寶今日好似有d唔開心~~唔好做一個多愁善感既人呀....要樂觀d..咁個人先會開心GA嘛!!今日食飯,,呀寶佢同呀彤作淫歌,,>>好嘔心的!!仲俾佢地幾個狂笑我食魚,,手指尾o個D野!!針對我的~~跟住隔離又sit左班pk仔....嘔死!!上次o係M記又係咁....香港男仔既質素真係參差!!點似得我的小美呢~~佢就快會黎H.K..好想去接機呀!!但係又有好多野要顧慮...煩中''換換愛is the best!!
|