呢幾日都過得好開心!!前日去同埋呀彤去左呀寶屋企打麻雀,,,,講左勁多嘔心野**頂,,諗起都想嘔.....有冇人會諗到黑蕉汁+椰絲會諗到梁國權d咩??世上得呀寶會諗到,,跟住....食食吓lunch,,又俾呀寶爸爸嚇餐死,,仲俾佢話我地做得衰野多(笑).........
今日,,我地大家一早get up,,去左游水!!基本上,,真係好奈都冇swim!!今日玩得最開心囉!!玩潑水....玩水中除褲....仲玩>>咩<<人比賽....勁好玩....呀寶,,游水游都游到有8mm!!勁啦**呀彤,,呀寶終於都敢玩個sir滑梯,,,但係覺得勁冇癮囉,,,d sir滑梯勁慢,,都唔激ge,,基本上sir到落黎o個時自己行落去都得.....真係...有某兩個人玩之前就話好驚....玩完之後就話好玩,,(唔知邊兩個啦呵??),,之後又`去左板喬食野,,,坐左個靚位...方便睇仔!!今日係呢個暑假過得最開心ge一日!!始終都係同你地一齊最開心!!^^
|