唔開心呀!!家本來諗住家長日去買NDS的,,但係點知呀媽殺到黎香港,,,同左BA BA去行街,,搞到我o個日冇買到**而家佢知道左我要買NDS,,竟然叫我老豆唔好BUY俾我,,自私到死..自己Shopping就得咩?!!而且仲要發我老豆脾氣,,我真係頂佢唔順,,幾多歲人呀??仲玩呢招,,,我買我鐘意ge野關你Q事咩??又唔洗你俾錢,,咁Q多嗲~~好想串佢囉....但係我驚如果我真係咁做,,我呢世見到佢都會面左左!!好激氣囉....佢都又買左部新電話啦,,都唔知買咁多電話係咪攞黎食GA??憑咩唔俾我買野.....成個LOW B咁!!就算返到大陸都廢Q事同佢講野~~討厭到死!!俾我GE FEEL好似奸人咁囉////唔明條友諗咩......好煩!!而家都真係唔知買唔買得成,,但係如果真係為左佢發脾氣就唔買,,我諗冇咩必要我都唔會再同佢地講野!!我諗我要用吓苦肉計,,等我CRY餐飽,,睇佢買唔買!!
可能你地5個都會覺得我好幼稚,,但係我唔MIND,,,如果佢愈係唔俾我買,,我就算CRY到隻眼腫晒,,我都會買到!!約左呀寶佢地星期1去MAKE HAIR了.....好想快D到,,心情真係差到極啦....想改吓個頭,,轉換吓心情~~只係想有人可以支持吓我,,唔好一昧覺得我幼稚,,任性!!就算一個人再堅強的人,,都會有軟弱GE時候,,,一個再樂觀GE人,,都會有唔開心,,都會有想CRY GE時候!!
|