今日悶左成日呀!同家家佢地玩左一陣msn,,,之後就o係屋企度等死**本來今日去買書的...但係,,彤話改聽日....但係我諗過埋聽日我會開心好多,,,因為會返大陸整頭髮(自從之前CUT左個小丸子頭之後,,本人講過唔會再cut hair in H.K!!_)跟住可能第日就會返呀婆度,,到時就可能同表姐佢地玩,,同埋可以去睇令仔了!!!但係好想呢個暑假過得慢D...唔想咁快返學....應該話唔想同o個d人一班先o岩~~諗起,,覺得人生\好灰!!''>>我而家最想ge係,,就算唔同班都好,,都想我地5個ge關係不變,,而且仲可以成日都出黎玩'''但係而家我覺得我最需要ge係money!!除左暑假要用錢,,暑假之後有成堆人生日.....暑期有coco,,9月有慧,,10月有寶!!呢獲真係賣身都唔掂....
I Miss you
|