今日,,派左中文,,英文成績,,差爆的!!但係算,,唔考都考左~~Last night 一d都冇緊張'''因為覺得冇咩野掛??放左學,,同`呀寶..佢地去左食飯,,跟住去左彤屋企玩....去到佢屋企玩左好多野,,好開心~~打機啦(platstation),,玩跳舞氈啦.......仲有打麻雀,,,真係玩左好多野,,好好玩,,我地3個玩,,呀寶就睇換換愛......佢睇左第4集預告,,狂叫.......咁又係既..因為終於kiss啦!!等左好奈了!!好鐘意呀彤屋企,,真係太多野玩啦.....本來唔想走ga'''但係我星期1要再戰跳舞氈,,,打麻雀,,輸左幾蚊<<333333**下次要通殺佢地呀!!我仲好鐘意呀彤間房......好鐘意playstation,,返到屋企同BA BA打電話去玩具反斗城CHECK playstation1/2幾錢啦...點知冇得買..慘慘,,雖然有ps3...但係,,玩唔到跳舞氈的!!而且要4千幾蚊,,,唉...so,,而家唯有叫呀叔o個d睇邊度有得買...also,,可能下個星期會出mk睇有冇得買,,,我諗有就有ge....但係睇搵唔搵到ga啫....好想怏d有good news....希望可以o係暑假黎到之前買到!!咁放假o個時d friend黎到我屋企咪有野玩囉!!其待中'''
p.s今日好開心呀!!
|