今日...悶....放左學,,,同左慧去左北海道食野~~食完,,見到lim去補習**哈哈...俾我發現左佢個補習社LU!!good job~~跟住去左慧屋企玩,,但係冇人打麻雀,,但係都好玩呀......呀慧睇換換愛,,我就玩NDS..>>Cooking Ma Ma<<!!第1次玩,,好正呀!!真係好好玩..>33,,also食飯o個時大家傾左好多野~~有d野有左唔同既睇法lu!!我地一齊睇左換換愛第4集..小美好正呀,,勁可愛...勁好演技..勁靚仔....好想佢快d出晒呀....而家要集集追...忍得好辛苦的!!
to大家:
而家都已經f.2就黎完啦~~之前大家有咩不和,,有咩唔開心....咩都忘記晒佢啦!!大家下年未必會再同班,,要好好珍惜我地5個人同班既日子**而家發覺之前自己好錯,,,唔識諗.....而家有d野諗通左!!覺得而家先想好好珍惜!!!
雖然沒有辦法回到過去,,但是可以重新來過!!<<by惡魔在身邊''
|