仲有10幾日就放暑假lu!!但係,,唔似得之前GE暑假咁,,有o個種超級期待既心情囉..因為大家都就黎要分開lu~~諗返起,,呢一年真係過得好快**1/2E班都俾左我好多回憶,,有開心..唔開心....雖然唔係話同個個同學都咁Friend..但係做左兩年同學,,一定會有D感情囉!!升左上中學呢兩年,,都覺得自己變左好多,,記得之前o岩o岩小學畢業o個時都有而家呢種感覺,,o個時因為唔慣中學,,同埋覺得呢間學校好嚴,,又冇好朋友o係度,,so cry左好奈,,但係而家唔同左lu,,個人大個左,,諗野都成熟左!!
不過諗返呢個中2,,我地5個好似仲係成日炒大獲,,不過雖然真係成日都係咁,,但係次次都好快好返~~或者呢D係我地既相處方式掛.....係咪知己,,BEST FRIEND o個d我唔知...但係大家點都係friend囉!!每個人點都有優點同缺點的,,睇你點睇既啫....接受到咪friend,,接受唔到咪同佢講囉...有時我覺得大家好似搞到好複雜咁,,<<當然我自己有時都有咁既問題!!但係點都好...過去左既野就由得佢過去,,唔好成日都諗返以前D唔開心野,,咁樣只會搞到自己唔開心....搞到大家做FRIEND都會尷尬!!
呀寶:多愁善感,,唔好成日都諗唔開心野啦!!**但係都幾搞笑,,仲鐘意同人地講心事,,最鐘意玩人!!
COCO:表面斯文,,內裡(大家心裡有數>3<'')**守口如瓶,,可以同佢講心事&秘密>>My Best Friend<<!!
彤:傻傻地....覺得好多時會心情不佳or嬲**好維護呀寶,,搞笑,,Eason迷!!
慧:有時唔明佢諗咩~~**有義氣,,鐘意玩.......
lim:曾經真心鐘意(love)過佢...但係而家鐘意佢呢個朋友~~超可愛的!!對佢既事一知半解,,好神秘~~
|