今日終於都考晒試lu!!好realex~~今次唔知點解唔係好擔心個成績係點..........自己知咩事~~考得唔好,,冇得賴,,考得好,,靠運!!到時派卷就可以知晒,,擔心黎都冇用,,,最緊要係玩餐飽!!''last night,,又冇溫IS,,去左睇換換愛同埋玩電腦**'''都係o個句...>>正爆的<<!!而家彤佢地都鐘意睇呢~~非常開心..咁又係既,小美咁令仔,,我覺得佢無論造型同埋演技都好過惡魔在身邊......但係當然兩套都咁鐘意啦!!聽日放假,,但係一定會忙到嘔電~!!6月29日,,學校去博物館,,但係o個日我一定唔會返學!!一定會悶爆....一D都唔想去..去博物館不如留o係屋企煲COMIC!!都唔知係咪痴Q線GA!!試後活動冇樣好玩...咩定向,,數理唔知咩,,仆街啦!!早D放暑假唔好??玩埋D智障野..頂!!雖然知去博物館o個時都可以同Friend傾計,,但係一諗起要跟學校去___真係咩心情都冇晒....無謂要自己做D唔鐘意既事!!>6<''
大家一齊>>換換愛<<啦!!
|