今日好開心.....朝早,,同左BA BA同MA MA去左銀座飲茶,,細佬出左去蒲~~食到好飽呀!!但係好好味**跟住同左佢地去左百佳同埋優之良品買零食__滿載而歸!!Then,,又去左新北江,,又買左好多野~~跟住又去左買文具,,到左成4:00先返到屋企,,溫左2粒幾鐘英文,,今晚又要再溫多一陣!!聽日終於到左Exam了!!緊張中/./**一定要努力!!msn都唔玩了,,just打日記,,聽日早放,,返到home一定要勁溫中史,,好多野要背呀!!help me~~~but聽日5點幾要補習.....忙爆!!後日,,chris同我補sci呢!!好緊張'''唉,,希望到時表現得鎮定D!!好期待快D到暑假,,表姐,,表哥.,婆婆佢地都會黎H.K,,到時可以去Ocean Park仲有好多地方玩.......諗起都開心!!so考試一定要加油!!!
I aM ThE BeST!!!
TrY tO Do mY BesT'''
|