今日心情一般,,,5點幾就get up左Lu!!但係返到school唔覺攰,,超神奇的!!上家政,,勁白痴,,車3車到人都din......勁pk的.''上IS...玩駁電路....而家都仲唔係好識.....勁同人吹水....同LIM LIM講淫野....勁好笑!!放左學,,睇RUBY,,,我覺得男仔..2A VS 2B好睇d.....我地好似下星期1最後一場,,有d緊張''聽日去玩具反斗城買玩具,,,好開心~~今日,,,我人生身1次聞到傳說中既臭fat味,,雖然咁講人地好似唔係幾好,,但係真係好難頂,,聞左一陣,,有d想暈,,好難想像lim lim日日聞係咩感受.....反到屋企,,即煲動漫,,因為玩埋呢兩日電腦,,就會被封鎖.....每日只係俾半粒鐘我打日記,,,其他既要等到Exam完...痛苦中~~
今日英文test 42/61,,一般.....因為冇諗過會合格,,星期日又去補習Lu.....又要努力!!聴講Chris遲D可能會幫我補sci....好想呢,Sci屎到嘔...而且佢係超勁的!!大家今次都要考好個試呀!!
|