今日....早上返左school留堂,,本來都有D興奮的....未試過丫嘛....但係返到去,,Sit左3個鐘....完全唔係o個回事,,好悶呀!!下次死都唔留了.......最後o個半個鐘.....扒左o係度~~訓教教豬.....冇俾人捉,,之後同左彤去食日本野,,好好味.......食到好飽~~跟住返到屋企...訓左幾粒鐘.......睇電視...做埋D勁無聊既野,,,部電腦今早中左毒,,即刻拎左去整,,如果唔係,,一定悶死!!
點解次次都會發生呢D野....唔通,,最後兩,三個月既時光大家都唔可以好好相處?
|