今日.....返到學校....早會o個段時間抄抄抄!!!都幾炆....又勁多功課未做,,又勁眼訓,,仲要聽梁國權九up!!煩Q到死.....but慢慢心情都好返D!!上中文.....訓.....上ENG~~我覺得真係好白痴,,幾多歲人??仲玩分組,,舉手,,答問題,,好似玩緊遊戲既小學生咁 ,,勁無聊...上MATHS,,Retest第12課,,死晒,,唔係好識,,好彩嫦姐姐已經exam完,,可以補習lu!!下個week開始,,要always補習了~~中`史,,,真係好辛苦,,miss上課係幾掂,,講書幾好笑,,但係我真係好攰,,so又係訓左一陣教教豬']],,落左堂都仲要扒o係度訓...要人地叫我get up!!好魚呢!!放學,,去左食M記,,,今獲真係破左產啦.....媽的...D錢死Q晒去邊??但係今日都有開心野.....就係,,大家都好返了...唔似上星期5咁!!聽日又要ENG test,,geog又要dict,,,,全部等死的!!
彤..我恨死你了!!呷爆你的醋..**
|