今日慘!!慘!!慘!!......遲左起身,,搞到遲到,,,中2第1次遲到咋,兩個小息同lunch都要o係教員室罰企......好樣衰呢~~雖然唔係第1次企,,但係我明明記得係遲到3次先要罰GA嘛,,頂!!跟住上到家政室,,人地都已經全部上緊堂了......但係唔知點解,,我覺得氣氛有d唔妥,,,我地幾個都冇咩講野.....唔止上家政堂o個時,,係全日都冇講,,,但係我真係一D都唔知發生左咩事,,開頭以為佢地嘈黎,,但係又冇,,完全一頭霧水咁~~唔知佢地嬲咩!!就咁又一日,,呢一日,,大家好似唔識咁,,無奈~~總覺得好似玩分裂咁,,BUT都唔係第1次發生了!!有小小司空見慣既感覺!
|