今日終於都打左班欖了!!對2A班,,但係冇win到,,,對自己好失望呢~~可能如果我再努力D!!可能就會WIN到~~sorry呀!!大家,如果我唔係咁屎波,,可能會win的!!2奶仲傷左,,要快D好返呀!!lim lim都傷左,,聽日要幫你驗傷呢~~(得你一個有GA咋^.^)但係都真係有D唔開心呢,,聽日對2B!!雖然佢地好勁,,但係我一定會盡全力的......我做到既,,只係咁!!原來打比賽都幾辛苦的......多謝COCO...寶,,彤你地既Support!!好開心有你地呢我身邊,,,今日係我人生身第1次打比賽既日子,,5月8日..好值得紀念呢.....(自戀中!!)
|