今日,,唔洗打比賽,,星期5先要!!但係,,今日D肌肉勁酸痛.......特別係個pet,,腰o個度,,放學返到屋企即訓,,因為實在係好攰,,聽日又要測HISTORY!!屌,,,,真係好撚煩,,,攰撚到爆都仲要溫history呢科,,背都背到死鳩左..........點解溫書咁撚辛苦??唉,,一攰就成個人都勁躁,,可能我要放棄聽日既中史測驗了,,,返到屋企訓起身o個時都7點幾,,,又未食飯,,都廢是溫.......搞到我想cry咁制,,今日既Maths quiz有d唔識,,so好想嫦姐姐快d Exam完,,同我補習呢~~今日心情勁差!!
p.s雖然打欖球打到我肌肉酸痛,,但係打o個時都幾開心的!!夠晒激丫嘛......
|