呀寶....唔好因為一個男仔唔開心啦!!雖然我唔係好知係咩事,,但係我諗都應該係關於>>佢<<GA啦!!我覺得有時你真係有D野諗得太多了,,,你話你玩唔起愛情,,可能你係驚到頭黎都係會hurt到自己........但係有d野你唔試過又點知??或者,,可能你同左一個人一齊,,到左分開o個時你真係好hurt,,但係如果o個段感情係曾經俾到你快樂既,,咁都無彷丫!!有d野曾經擁有咪算囉,,反正終有一日都會悶ga啦!!冇左一個咪揾第2個囉,,,最緊要係唔好搞到自己咁煩惱,,好似讀書咁,,你成績好o個時會好開心,,成績唔好,,會冇心機讀書,,會唔開心.....但係唔通因為咁你就讀完中3就唔讀上去咩??其實我講咁多野都係唔想你唔開心,,唔想你咁煩ga咋!!<<以上純粹九up!!**]]]
p.s LIM LIM最衰,,日日晒命!!
|