今日好開心呢!!happen左好多好事o係我身上呀~~
1.今日冇交ERS冇俾人叉到上天花板....而且仲搵返左本書!!>>超HAPPY^^
2.放學睇左一場勁精彩既欖球比賽(2E vs 2C),,雖然係打和....但係佢地好博命,,好精彩呀!!肥康佢地全部都Very Good!!
3.今日派左UT成績表.....全班11,,全級68(第1次呀!!)好開心.....THX嫦姐姐既用心教導&爸爸付出的$1000獎勵
4.呀寶同呀彤既成績都進步左呀~~COCO仲好勁呢!!(朋友的開心事都係我既開心事呀!!)
5.今晚爸爸煮o個D野全部都係我的至愛.......ALSO,佢又去左買左好多零食準備星期3睇波呢~~
TO彤....你今次進步左咁多,,我超開心呀!!記住呀......考完試之後....我同你的約定呢!!(About Eason)
TO寶....你一定要繼續努力呀!!今次你都進步左幾多呀!!
|