今日過得好快.......唉,,,今日上p.e堂,,,好晒呀,,晒到我塊face都紅晒!!also.....我地班既女子班制欖球又要delate到next wesnesday!!!但係經過今早上p.e之後,,我唔想打呢,,,因為覺得自己好屎波呀~~我唔驚會輸波,,但係唔想累到2奶佢地都冇得win呀!!唉,,好煩囉......但係我打,,呀慧又打,,呀慧打,,呀珊又打,,我都覺得有機會會win既,,但係我突然之間對自己冇咩信心,,唔知點好!!好想幫2E班Win呢>333
今日上CHIN...呀Sir好型呀!!摌左楊柱永出去,,我地o係classroom開冷氣!!呀sir仲講左一句:「同我串??」搞到我地班勁high~~我真係勁爆憎o個死人梁國權囉........人做班主任,,佢做班主任,,都未見過d人好似佢咁ga!!!我地班打欖球比賽,,佢話我地會輸,,跟住,,今日佢又落左去睇我地班比賽,,佢話:「仲唔快d打完,,阻住我做野既時間」<<有d咁既班主任你話仆唔仆街??你覺得阻住你咪唔好撚睇囉....low B!!!
聽日又去Outback,,勁麻煩!!
|