今日終於同2B打完比賽.....1:1和波~~但係本來我地係有機會贏,,但係,,因為我既技術屎到嘔,,成日都亂傳波,,搞到我地班冇得贏......SORRY......lim,,sorry!!你上IS教左我咁奈,,同我講左咁多野,,我都仲係咁,,冇變到,,獲獲都亂傳波~~大家Sorry呢!!如果我既技術好D,,唔好咁遲鈍既話,,我地班今日應該會贏的!!莫家樂,,佢地講得O岩,,我係屎波,,我唔識傳波,,唔識打欖球......SO下星期唔打比賽了,,我技不如人,,我地班會有好多人好過我,,我唔想又再累到你地冇得贏~~我可以講既只有SORRY!!我冇面見2奶你地了.,,你地打得咁努力,,咁博,,但係我好似o係度白白痴痴咁,,so就算莫家樂,,肥偉佢地點講我,,我都唔會出聲,,因為我係屎波,,唔識打欖球咁制,,枉我仲口口聲話會努力,,真係好可笑,,蚊姐佢地打得好好.,,好彩有佢地守住,,唯獨我......星期1唔想返學了,,冇面目再去見2奶佢地..........
|