今日,,又係無聊咁過!!聽日終於又返學了~~唔知係咩心情囉!!Last night成3點幾先訓,,都唔知自己諗咩!!煩煩煩.........今日好似係mother day!!但係我見唔到我mother,,so唔洗慶祝.......雖然見唔到佢,,但係我都有buy禮物俾佢,,同細佬每人甲左$500 buy左一部按摩機俾佢,,都算係咁,,係我人生身1次送野俾自己mother!!老豆今日返左大陸,,同埋幫我地拎份禮物俾呀媽.........
聽講,,lim lim佢今日好唔開心........唔好咁唔開心.....一段戀情既結束係下一段戀愛既開始!!
今日好多謝呀寶同我o係MSN傾左咁奈,,傾左咁多野!!有你呢D朋友真係好.......但係我仲係覺得有D諗唔開,,冇咩試過有咁既經歷,,我真係好失敗呢!!仲要多謝貓貓,,因為你SUP我呢!!
|