星期1就咁完左,,我今日有返學.........但係返o個時諗左好多野,,last night又成4點幾先訓.....起左身drink左不coffee,,因為一定會頂唔住的呢~~我地班boys欖球比賽win左2A呀!!真係打得好好,,,好勇,,好勁,,仲好有技術!!搞到我有D自卑.......本來我諗住聽日唔打,,唔想再搞到LIM LIM佢地冇得WIN呢!!但係譚譚又叫我打,,,唉,,唔知點好呢!!有冇人可以俾人D意見我??好想我地班可以WIN,,真係好想......煩惱中xxxxx放左學,,同左彤去食野,,隻衰lim都唔知係咪隻眼有問題ga!!我同呀彤sit左o係佢側邊都見唔到,,俾佢激死.......前日,,鐘意左一個明星,,o係日本好奈之前的X-Japan既Hide.......但係佢已經死左有成10年,,好hurt..佢係視覺系的.....好型.....D歌勁正,,Also.....我最鐘意佢既原因係惡魔在身邊既comic,,作者話係用hide黎做畫呀猛既藍本,,唔怪得咁handsome,,真係好型.........
TO FRIENDS:
多謝你地o係我心情唔好o個時開解我!!特別係今日...你地一直咁SUP我,,,好開心你有地呢!!
|