| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 24 日 星期四 

|
| 2007-05-24 |
|
今日o係屋企,,冇出過街.....見到個太陽咁鬼曬,,咩癮都冇晒啦~~又冇錢,,聽日開始,,放學唔會再去食野了......直到Exam完之後!!早餐...晚餐都一定會o係屋企食(save money**)....為左考完試之後可以開開心心咁過.....一定要忍!!also.....真係話咁快..仲有兩個星期就exam啦,,,今次一定要努力呀!!得唔得就睇今次~~但係亦都表示..只要捱埋呢3個星期,,我就可以喪玩啦.....堅持呢'''好想日日都補習,,,I think係時候要revision了......但係未試過咁早就revision,,真係一個考驗呢!!聽日要返學了!!唔想返,,上埋D無聊堂....好唔鐘意上家政學車33呀!!一D都唔識做.....點解要學呢D,,Just學煮野食咪好囉.....而家香港冇製衣業GA啦....最死既係,,好似人人都明點車,,但係我一D都唔識,,頂~~學D實際d既野咪仲好!!**返埋聽日又放假....都好既..但係唔知洗唔洗留星期6,,我真係頂唔順,,真係太悶啦!!搞到我之前仲曾經興奮過.......勁白痴!!!今個暑假,,要返大陸學做faceial同埋化妝,,有D期待呢.''....
|
| 刊登時間︰2007-05-24 06:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 236 | »
|