今日,,好悶.....上第中史堂,,因為開左冷氣,,so訓左一陣,,第8堂,,有明星黎我地學校,,但係我冇咩興趣......黎左咁多個冇一個係我識,,冇一個係我鐘意的....also....冇靚仔!!學校D人好似DIN左咁,,狂尖叫.......仲企晒起身同D人握手....我唔明幾時有HIGH到要尖叫既程度囉........D明星唱歌o個時,,開晒燈....冇d氣氛...仲要佢地唱得唔好聽.....只可以講係偶像派囉~~終於人生身1次星期6留堂.......唔知點解有d興奮.....呀彤都要留呢..開心死了!!聽日要上家政,,,車333,,,冇興趣,,寧願cooking~~今日佢地玩20人21捉,,win左....但係lim玩得好好笑,,looked like抽筋!!>..<[[*冇晒錢了..宣佈破產!!唉,,好埑墮囉,,都唔知d錢洗左去邊.....隻手既傷口發炎呀!痛死了!**跟住..彤佢地成日都唔小心(我諗係掛)掂到我既傷口,,o個時真係好想一把打死佢地....痛到入肺,,bill眼水咁制~~總覺得下星期3`好快就到,,開始有dd neverous!!
|