今日....過得好怏~~返到學校,,咩功課都未做,,又要落去早會,,搞到有D炆'''上中文..訓訓訓......英文,,day dreaming,,數學...quiz...我last night先記得要test呀,,冇溫,,一D都唔識''!!等死,,今日,,呀寶,,俾我揸左好多次..,,但係我真係唔小心的,,信我吧!!本來今日要打班欖的...BUT取消左...講真的....係好緊張....因為對C班,,但係2奶佢好似認為我地一定會lose,,冇心機..,,有D失望GA!!因為我覺得就算WIN既機會唔大,,咁at least盡力去打丫嘛....應該開開心心咁打場波'''唔好冇心機啦!!今日,,黃穎儀(我唔想叫佢臭fat)對住我笑,,我有小小驚.....因為未試過...佢今日都對全lim lim笑,,lim話心靈受到傷害....真係的,,雖然可能係事實,,但係可能係佢愛你呢.....你知啦..你基本上o係我眼中都係一個男仔來的.**
|