TO寶:
真係好多謝你咁關心我....但係都係o個句~~我覺得佢自私!!你話我mammy揍大我,,或者我真係同你地唔同,,我同佢ge關係由幼稚園開始就唔好,,呢點我自己最清楚**佢俾我ge感覺一d都唔似呀媽~~而且反正而家我地可能一個月先會見到一次,,講真,,佢已經唔係我必須ge人,我有Ba Ba就夠!!所以佢可能連我而家就黎要升中3 ge事都未必知,,,咁樣ge關係,,比我同表姐仲要疏離,,但係我而家已經唔介意,,,因為o係我最需要ge時候佢唔o係我身邊,,對於而家ge我黎講,,佢唔好理我ge野就夠晒!!或者我諗ge野可能會好偏激,,但係我認為就算我買咩都唔係好關佢事,,而且唔洗佢俾錢就唔關佢事~~而且我完全諗唔到佢有咩理由唔俾我買!!有合理理由我一定會接受,,但係對於只有佢可以買佢鐘意ge野呢d思想...我唔會接受!!無論係邊個都好~~
|