聽日終於要放暑假lu!!可能會開心掛??last day真係好唔開心.....因為我好唔滿意個分班結果,,冇得同佢地一班都算啦,,,竟然仲要同>>佢<<一班,,,唔係討厭佢啦....但係覺得會好唔慣,,會有d尷尬囉**點解會happen D咁GE事GA??但係都算,,唔開心都冇用,,或者咁樣可能會令到我會專心D讀書!!//而且慧仲慘過我,.,我起碼都仲有玲玲佢地丫嘛!!但係今日COCO仲慘呀.....竟然俾梁國權推薦左佢去參加PERFECT***哈哈...你都有今日啦!!而且仲冇得唔參加,,,好彩冇俾呀寶佢地講中啫!!如果唔係真係死俾你睇~~今個假期可能會同呀寶佢地去深圳整頭髮....換吓個Hair,,轉換吓個心情都好的!!聽日or後日可能會返大陸,,去舅父間廠度做野...哈,,咁就可以再見到o個幾個靚仔囉...超期待的!!
p.s放心啦!!coco....我發夢都會記得你ge生日的~~死人都會返黎香港同你慶祝!!
有咩事可以打俾我,,or send messege俾我!!但係我o係大陸會用返98018738呢個number的...因為得呢個有漫遊!!
|