今日我下午同呀哥個死人梁x維去澳門運動場哥都比賽,
坐跟巴士哥陣時,坐到橋中間嘅時候,哥個死人梁x維佢條友洗同我講號碼布e回事。
搞到我十分之急,跟住我打比首領(即係任重堅),佢都同意叫我返去澳門裸返個號碼布。
哥個時候我幾想打死首領呀。
到咗澳門啦,我又等巴士啦。第一駕巴士係滿人,第二駕就係司機睇唔到,
終於,終於有一駕巴士啦,不過係等咗三十幾分鐘嘅事,我多火呀。
去到澳門運動埸之後又輸咗,頂,好慘呀。
跟住八點幾去到園遊會哥陣時,又見唔到梁x維,林x文,陳x杰同呀吳x華,又係找咗十幾分鐘洗找到。
我都唔知佢地又約咗哥班宣道堂嘅人同呀楊x琪。
哥隻楊x琪起園遊會哥都捉住呀吳x華,陳x杰件3,又同我講咗47次“你好得意呀你”,我覺得超煩呀
我又要避黎避去,總之哥日避得好累啦。
跟住又去咗甜香園哥都食湯水,哥個都食曬,哥個楊x琪叫得最貴,但佢一直講電話,食得一半都味夠,
就走咗,走哥陣時,個waiter一直望住,超x
|