‘.沒有膽色纏你... . ..心亂如麻(((

*GRA'S:::"不想和我好v請求直說真話]]


gras0409 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]


 
gras0409

暱稱: *GRA'S
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 89 | »

2006 年 1 月 12 日  星期四 晴天

累死我la"

今天早了起身..6點9*
打俾佢叫佢起身..誰知兩個都訓著左!!!!
kind的*then勁唔想起身..=.=

今天juno哭了..令我想哭*
明天佢要走了..有d唔捨得"
想當年.......曾經..............!!
發覺自己有d傻呢!!!哈.....
兩堂pa始終用黎Zzzz..z.....
chi..差d又訓著=.=
comm無撚聊..訓陣又俾人鬧左陣><"
eng..孫太要做手術呀=.=聽日唔洗上佢堂^^

放學落左葵芳食野..then練波了*
好耐冇打la..but始終都係咁勁!!呵......
足足打了兩粒鐘..冇停過.....now累到想死la!!!!!

打完上左豬西諾home...
then......7點半返工!!!!
累..肚餓...........有d upset*
11點半先放..then同cathy go to長發買完個宵夜返歸了!!

ps.星期六比賽la..得我一個勁..有屁用咩!??
有d壓力添..如果我都輸埋就一定唔洗嬴la=.=
星期日踢波波爭第五..7打6先嬴架我地..so星期日儀最好唔好去la*
now累到pk..好想訓呢!!but....又有d唔想訓wo=.=

刊登時間︰2006-01-13 12:41 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]