今天早了起身..6點9*
打俾佢叫佢起身..誰知兩個都訓著左!!!!
kind的*then勁唔想起身..=.=
今天juno哭了..令我想哭*
明天佢要走了..有d唔捨得"
想當年.......曾經..............!!
發覺自己有d傻呢!!!哈.....
兩堂pa始終用黎Zzzz..z.....
chi..差d又訓著=.=
comm無撚聊..訓陣又俾人鬧左陣><"
eng..孫太要做手術呀=.=聽日唔洗上佢堂^^
放學落左葵芳食野..then練波了*
好耐冇打la..but始終都係咁勁!!呵......
足足打了兩粒鐘..冇停過.....now累到想死la!!!!!
打完上左豬西諾home...
then......7點半返工!!!!
累..肚餓...........有d upset*
11點半先放..then同cathy go to長發買完個宵夜返歸了!!
ps.星期六比賽la..得我一個勁..有屁用咩!??
有d壓力添..如果我都輸埋就一定唔洗嬴la=.=
星期日踢波波爭第五..7打6先嬴架我地..so星期日儀最好唔好去la*
now累到pk..好想訓呢!!but....又有d唔想訓wo=.=