grayyan420
暱稱: MING`
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-02-17
2008-02-17
2008-01-24
2008-01-23
2007-12-27
最近訪客
最近沒有訪客

2007 年 12 月 4 日  星期二 

2007-12-04

1130`
今日系第2日陸運會` 刀系甘悶`
刀系系儉社` 又吾知做咩好`
佢地成日吾見人甘` 好彩同牙粉傾下計咋-v-
lunch去鐵人個度食` 太餓喇-v-
所以揀左個飯黎食` 食完之後終於可以睇啦啦隊
睇啦啦隊之前` 有人目擊賴sir冇拉褲lin` xd
太好笑喇`
今年勤同儉吾知做乜野-v- d人又企系度左住哂我睇-v-
叫佢坐反低又吾坐\3/` 忠同信刀幾好嫁`
不過信社好d` xd  之後班際`
我地第2牙` /__\ ` 3e佢地第1` xd 算啦` 有頭3名就好了` =]
之後不時見到賴sir` 1見到佢我同牙粉` 劍豪系甘笑` xd
牙菇`莊敬個d睇吾到xd` 放左之後可能賴sir知自己咩事`-v-
去廁所搞搞` xd 出黎之後佢地勁失望` 仲同賴sir講` 搞錯牙!!` xd
放學本來唱k` 之後吾唱喇` 去左行街 ` 買左幾多野下` xd

1202`
今日終於有得出街` with彭`小敏`袁`xd
去睇佢地跳舞` 白粉佬刀系度囉-v-
好多ytt個d刀系度` xd 企左好耐` -v-
之後行左陣行` 無啦啦買左件衫` 就反家喇-__-
終於比到lu` xd

1203`
今朝為左拎反本世史作頁` 搞到差d遲到-v-
好彩佢影相姐` xd 反到上去-v- 子華買左我想買個部手提-v-
算-v- ` 我買相機好過` xd
中文成堂同牙菇`陳俊棋吹水` xd` 好搞笑尼`
LS堂` 真系想死囉-v- 我對住個潘基` 無奈+嬲-v-
開頭我只不過系分組個陣同翹講左話` 刀未開始` 甘早調托咩?!`
我錯啦` -____________________-
之後佢就開始發癲-v- 我同子華講d野姐`
又吾系講你` -v- 又系度吾知講乜野` 大聲有屁用麼?!
大聲得黎要咬字清楚` 發音清楚-v- 我刀吾知你閙我d咩
只系講左句` 刀吾系講你姐` 你洗吾洗甘牙-v- 更年期是也-v-
我系知你啤住我嫁` !  我咪望1望你囉` 望咋嘛-v-
你就問我做咩野` ?!  你有病麼?! -______________-
上次又系甘` 又收我d野-___- 又話吾比訓` 你想點姐?!-v-|||
第二個小息好搞笑` xd
eng落左去影相` 點解吾系禮堂影?! -v-
要系有陽光底下影?! 今年又系企埋1邊` xd
反上黎作文` xd 系甘整陳俊棋` xd
cs整聖誕卡` -v- 落左堂之後佢地又吾知笑我咩野-v-
次次刀系甘wo` 之後先知佢地笑我d咩-v- 真系衰`
殺食堂真d訓甘濟-v- ` 今堂真系好悶` -0-
冬甩既爸爸系邊個?! 系多啦a夢` 聽到之後好搞笑` xd

 

刊登時間︰2007-12-04 08:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 11 月 30 日  星期五 

2007-11-30

1121`
今日系全方位既第1日`
去尼個濕地公園` 位於天水圍`
遇中仲見到我住個度同埋我間小學`-v-
今日又要系天水過兆康` 兆康to天水` 天水to兆康- -`天水to兆康
行程刀幾煩-v- ` 到到兆康` 等左好耐先上得車`
同車既系3c16-42` xd 同左牙婆坐` 我發現吾知帶ndsl黎做咩
系比人玩甘` -v- 但我自己又吾系甘想玩`
去到濕地` 仲要等人` 熱到咩甘-v-
我白痴的` 著蕉同冷3-v-  之後同王秋文吹水`
系甘講豬頭丙先生` xd王秋文仲話自己斯文`
王秋文刀吾系王斯文` 梗系吾斯文啦-v-
之後就同芷翹`牙婆`in豬`劍豪`菇`莊敬同行`
影左好多相牙` @0@` 超正` 反屋企計過有成52張@@
有幾張我刀幾中2` xd ` then到左浮橋`
我地成咋人行哂1邊` 之後又行第2邊` 好好玩牙` xd
搞到d遊客系度話` 暈船浪喇-v- 我個時好汗-v-
不過真系好好玩` 沒想到濕地最好玩的是這個`
之後反大家樂打機-v- 反到兆康同牙婆反天水`
我地由天水西鐵行反屋企` xd 遇中行下新北江`
買左d野` 之後攞d野比牙婆` 就反屋企-v-  


1122`
全方位第2日` 尖咀`
上車遇中刀系ndsl+聽歌過` 同車的有3c 1-32`
剛好是我耶` xd 孖賽好廢尼` 吾系第尾就尾2` -v-
你怎麼喇?! /__\
去到第1時間` 我就走去影相`-v- xd` 比人閙tim
之後菇第1個問` 個個人好好人` xd 原來可以甘快就問到`xd
我個個刀系莊敬幫我問` 我就影相`
影相個陣` 好驚訝` 個鬼佬攬住我要腰尼` xd
鬼佬 .. 就系甘熱情` xd`
之後我又系甘影相` 太想要反部相機喇我-v-
見到佢地個個刀拎住部相機` 個mon又大wo` 象素又高`
宜家我要儲錢買相機  ` xd
本來我地話去吉野家食嫁` 點知` 見到日本野`
就走左去食` xd  我同莊敬刀50/50甘想食個樣又想食個樣`xd
最後` 終於揀左喇` 之後系個度見到波波`
佢刀系甘搞笑` xd ` 食野個張單既號碼` 真系好開心` xd
佢地個個叫哂野` 先知全部刀系叫個個餐` xd
滑沙b真系正-v- 食完去左海港城行` 第1次去- -
同埋行得吾夠` -v- 莊敬既指導下`我同牙婆去左玩具反斗城`xd
我又系第1次去玩具反斗城-v- ` 好多劍牙` xd 拎起黎玩左幾野`
刀系d劍最搞野` xd 又影左好多相`
行完之後` 反反去集合` 子華既自戀又開始發作-v-
真系-v- ` .. 之後ndsl令我好煩` xd
搭車個陣` 偷影左人` xd 聽聽下歌就反到兆康喇`
反去` 又系同牙婆行陣街先反屋企` xd
本書真系爛到吾識笑` xd `
唉/_____________________\

1123`
全方位進入最後階段` 高球港`
2個字形容` 熱悶` 好彩有帶ndsl黎姐` 吾系我早以悶死`
同車既只有` 26-42-v- ` 彭彭仲冇反tim`
之後燒野食` 冇mood燒-v- 所以燒左陣就冇燒`
個把傘系甘跌落黎` 整到勁痛-v-
之後好彩有得打下高球-v- 原來我打高球系甘屎-v-
哈` 牙菇好瘀` 掉個波出去` 掉左上頂` bo1聲` -v-
之後仲要比個d人見到` 笑死-v-
反到去好彩有得鋤下d` 冇甘悶`
鋤完d` 好餓` 同左芷翹` 牙婆食面` 正哂@v@
之後搭車走人-v- in豬玩nds真系勁! 

1127`
今日陸運會` 朝早同牙婆食m記`
之後就去兆康會合佢地-v- `
又食左香口膠落肚`  黑仔 `
去到發覺好熱甘` 個班章整得幾令既`
不過冇名-v-` 吾知點解有d人又有`
今年儉社2日刀系坐系起點個度` 而我刀系著儉社3`
系儉社真悶尼`-v- ` 本來我地坐既位`
無啦啦比人地坐左` 仲要系明知有人刀坐落去` 算
途中睇蠟筆小新` 同埋牙婆個本漫畫`
睇完更加冇野做` 為有打下nds` 不過刀系好悶-v-
之後睇人跑` 睇睇下先至放lunch`
去左新墟度食` 遇中有位男士` 突然向我們說什麼賤女人` 雞-v-
食完之後去買龍鬚糖食` 好痴牙牙` xd
之後又食雪米磁` 食到個咀白哂-v- `比佢地狂笑-0-
牙婆食得好核凸-v-` 反到去又系得個悶字- -
放左之後去莊敬屋企打牌` 打打下佢老豆反-v-
佢老豆以為我地賭錢` 就閙我地喇` 我地之後咪走`
跟住莊敬同反佢老豆講` 佢老豆先知誤會左` `

1128`
今日落左街先知系14度` 我以為系18度-v-
搞到3刀冇乜點著-v-` 凍到我 `
又系反到學校先知今日要早會-v-
仲以為佢吾收我手冊甘好tim`
今日吾知做乜野` 好似痴左線甘` 無啦啦系度笑-v-
xd` 陳俊棋真系搞笑` @v@ `
個多啦a夢真系好得意`  多謝哂 =]`

1129`
今日原來個d好大既孖賽夾換哂`
真系好後悔我琴日冇換到-v- `
yes個個冇中到=[ ` 算` 我刀冇咩抽獎運-v-
中文堂個時` 菇系度講琴日佢系學校禮堂` 見到有人跳舞`
但系kiu個d就見吾到` -v- 真恐怖`
原來菇佢小1個時就見到d甘既野`
搞到佢1時時見到個d野-v- 真系慘`
1路講1路作文` -v- 真系正`
之後小息` 比芷翹噴水` 早知吾企佢前面-v- `濕哂
pe今堂打羽毛球` 真正-v- ` 吾知點解搞左好多爛gag xd`
真系白痴-_______-
諗反起膠布與你同在` xd`
食完lunch反到黎` 超級攰-v- 系數學堂訓左`
好彩佢今堂吾教野姐` 吾系` 我就要接受粉筆攻擊`-v-
周會個個ok無聊的` 不過刀幾好甘`
放學又要陪莊敬去ok` 點知佢又要我借錢-v-` 真系-.-||| 

刊登時間︰2007-11-30 07:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 11 月 21 日  星期三 

2007-11-21

1120`
今日真系好正` xd
陳俊棋真系好gag` xd 笑到我好似反反f2甘@v@
真的好尼` 識到佢` 呵` 要偷下師先`
phy` 真系好悶-v- 悶到系度練左手寫字-v-
宜家進步左好多` xd` 我要左右都行`
中文堂好搞笑` 原來陳俊棋同菇有關系` xd
chem` 真系無聊囉bico` 整到我後面濕哂`
仲要笑口西西甘同我講野` 討厭- -
上次又食哂我排朱古力-v- 個隻70%好正加嘛
算` -v- 吾整刀整左 ` 吾食刀食左`
put` 見紅堂勁悶` 刀吾知系度做咩` 之後發現左1段好好笑既片` xd
lunch`靜香好搞笑` xd  我真系月黎月白痴-v-
eng傾訪問個日d野-v- ` madam寫左張人名紙` 我先知我系佢地佢1組
o了好多次咀-v- 我要做攝影的那位@0@ ` xd
真系好中2影相` 系影人牙風景個d` xd
放學同牙婆去北江買左d野` 就反屋企喇` xd

1119`
今日心情好多了` 好多謝甘多位關心`
那時候` 我真的很感動` @@
25周年` 我地f3排T字` 又要跟馬姐`
原來我高過馬姐的-v- ` ya`
第1次有甘多既小息` 吾洗上中文堂幾個字到`
真好` 因為` 真的很悶` 我都系中2佢教地理`
今日刀吾知咩事-v- 個水樽冇整實到`
個袋濕濕地`-v- 成日以為冇拎中文書` 原來系牙婆度-v-
放學又系甘` 吾記得拎` 搞到牙婆要第2日拎反比我`
真系sor-v- ` 之後` 以為最尾個堂系中史`
真系好眼訓` 咪訓多陣` 點知 .. ` 原來系要轉堂`
吾系芷翹拍我` 我先知要轉堂-v-  唉` 刀吾知做咩`
成日刀系甘蠢-v- 甘失魂` 我在想什麼喇?! /0\

1116`
討厭潘耀基ing `
個人成長系你教?! 你連班學生刀搞吾掂`
冇資格教個人成長牙` \_/
好想胡sir教牙` 但系` .. 吾系尼`
訓下又吾比` 乜野野刀吾比` 我選擇吾聽書囉`
你教個d個人成長聽吾聽都罷` \__/
個姑娘又煩wo` 系甘比支咪我-v-
32號有咩好?! 成日叫嫁-v-
仲要捱甘多個星期-3- ` 我死左佢算- -
系我有生之年你刀吾好教我牙-v- 教埋今年你反鄉吧`!!
唉` 今日第1次系學校喊-v- ` 真系真系吾點解`
好多人圍我-v- 問做咩野牙` 唉` 1聽到尼句就/0\
之後仲要默書` 媽的唷-v- 放學仲要激分` -v-
夠哂激啦-v-
真系好多謝莊敬個sms同埋佢地既笑話 ` and肛交-v-
心情好多了` xd` ` 十万的多謝`

1115`
瑤瑤生日快樂` xd
今日跑9分中` 有10個半圈`-v-
衰過上次` 反而比madam讚?! xd`

刊登時間︰2007-11-21 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]