今日我返左學啦!!我今日成日都同Money一齊.係到傾下計.不知幾開心啊!!
可能今日我成日都同Money一齊的時候...所以都冇咩野理佢sms比我的野.
我覺得我同你的距離真是愈來愈遠.或者我應該唔係你的選擇/你唔係我的選擇!!
我同你真的有一日會陌生...
我會有一日忘記你是我曾經唯一我鐘意的人...
"我知有人來過冇cm嫁...唔好再係咁啊!!"