個第三者佢今日係MsN到add左我同浩傾計.我同浩開頭冇咩理佢.但係見佢係咁add我地.所以我地就應左佢囉=.=
佢竟然同我地講sorry.之前我係想同你搶走浩.但我唔會嫁啦.你地可以放心
自從佢講左依句之後,我覺得我先係第三者.唔知點好.浩話比我知啊!!
難道我係第三者??
還是浩同佢講左d野.佢先咁樣同我講??
浩.我知你有睇我d野嫁.做咩唔cm啊!!=.=
xxx我可能冇時間打.有時間打再話比你知啦!!