今日數學堂講測驗,雖然未派,但我覺得有105分,星期一就是我串人的日子了,哈哈哈....
成個下午真可憐,想出街都唔得,要係房上網,上咗momoko和羅志豪個記事簿,想不到momoko的family這麼多人,而且覺得momoko個blog那首歌幾好聽,我想知叫咩名.羅志豪的就不作評論.
終於仲有25日就讀完初三了,好開心,高中就係我發力的時候la.我要用暑假時間做特訓,要練英文和減肥,但我會繼續鷹會D活動的.仲有,我想看D書,小說吧,有什麼好介紹的.