今日我打電話給老師,老師對我話,唔需要補考,直接升班,好開心,就想拿D書去賣,但阿媽唔信我(直升),所以要我之後先賣.
我今天上鷹會見到簡文傑和一個唔識的培正的學生拿錢,一定因為佢(唔係簡文傑)選唔中.我拿咗見運動服就走人.跟住去咗望厦個邊,就突然想起momoko今個月生日,但唔知幾時,又想起coey,又想起貝思,都好似是六月生日(coey唔知).而且會唔會在去新加坡的時候生日?送咩生日禮物好?點算呀???好頭痛!!!
help me ,亨哥同隻秋.