halo...巧耐都冇上黎寫日記啦,點解??咪就系因為要返工lo<<冇乜時間上黎,,趁住今日請假,
唔使返工,咪上黎寫下lolo>∼∼呵呵o0o0
>>> ><<<
里幾日都冇乜巧寫,唔系返學就系返工,,,返工放工。。返工放工,,日日都系咁,都冇乜事發生,so咪冇野寫
lo..今個暑假真系巧悶丫!!梗直就悶屎我∼∼
今日真系巧o岩丫,,臨返工前就on左icq,點知就見到馬仔覆我既message,佢仲有online添,之後仲同佢傾左陣計仔,wakakaka,巧開針呀,真系巧幸運丫,同佢傾完計仔之後就返工啦∼∼
今日返工同平時冇分別,都系系咁收錢收錢,終於都等到返工果1刻啦,,巧趕丫。。點解要咁趕,咪就系因為要趕去apm睇rednoon lo,我應成左馬仔1定要趕過去架,,點知1行到apm門口就聽到佢地既歌聲啦,真系巧勁丫////入到去之後,,,先知道阿豐因有野要做而冇去到,,真系慘慘慘慘丫..巧失望添,見佢唔到∼∼後來就同佢地影相相啦,,我同阿yo系咁比個姨姨推住去同佢地影相,就巧似驚屎我地影唔到咁>>>>我仲問過馬仔,問佢記唔記得我,我系guwawa丫,下晝同佢傾過icq架,睇佢係度諗果陣,我幾驚佢唔記得啊,不過巧彩佢都記得...真系巧開針架∼>>>>>
... ..
終於刀返工啦,返咩工,咪就系彩雲x既百佳囉...今日第1日返工,巧驚驚添,點算呢?唔得,唔可以驚架,唔可以屈服架,要撐到底∼∼
1返到去,大家姐就叫我去換左件制服,然後就比左個師父去教我收銀既野,。。嘩!巧勁丫,乜刀要記,水果牌啦、收錢既野啦、對住d客要點做啦,梗直乜刀要記,,,
練習果陣就覺得冇乜問題,點知。。1出到去就屎火,,真系巧難搞得掂丫<<<1做就系咁比人話啦...唔得丫,,我要加油//...