今晚ReDnOoN係apm又有fUnCtIoN,我同阿奀、樹熊、余家明係9:30度就去左apm。。
由於阿奀唔想係下面睇,so就陪左佢係上面睇,之後katie打比我,問我係邊,不過我地好岩,既然係上要遇到,我地系咁叫阿奀落去佢都唔肯落...係上面企果陣,我同馬仔揮手,佢仲望左上黎,對我笑添,好開針牙,,wakakaka∼∼
企左1陣之後,就落左去啦,終於都可以近距離見佢地啦,,不過可惜既系,,阿豐又冇去,可能又系要做野啦,唔緊要啦,做野要緊嘛∼仲有牙,阿康今次帶左眼鏡,搞到我都差d唔認得佢添,,不過帶左眼鏡之後,又有種唔同既感覺wo..佢地今日好得意牙,,由其系阿康,系咁捉d人答問題,,真系好搞笑架,。。可惜阿yo睇到,好慘牙∼∼唔緊要架,,katie影左相牙,等我sd比你啦..
我終於都聽到阿偉唱歌啦,雖然之前都聽過,不過今次佢唱得比較多,佢把聲雖然有d沉,不過帶有d性感,好好聽牙..哈哈哈∼!佢地今晚唱左好多好多歌,仲唱左之前未聽過既歌添..真系好精彩牙∼
|