today is SBI closing...1返到IVE既禮堂,就見到巧多人係里面,梗直就人山人海丫∼∼我拎住部相機,4圍走來走去,系咁捉住d人影相相留念,,有Betty、Rigas、Peggy、Tommy等等>>>>>>>系咁影唔停,,真系巧開針架。,。
之後就系project既比賽,,1開始果組就咁犀力,咁我地SBI果d咪屎緊,不過我諗佢地刀應付到既...要對佢地有信心丫∼∼到最尾果組啦,里組系我最like既1組,佢地系介紹d衫既...係最後,佢地仲著埋出黎行catwalk添,,真系巧勁丫,唔可以唔比個〝服〞佢地。。。
完左個比賽,我地就係度享受緊食物,我同India1齊系度食、食、食<<<<真系巧巧味丫...!!食完之後,我地又開始影相相啦∼∼!!
最後就系頒獎啦,,我地SBI刀拎左巧多獎下,,刀幾開針,,我地仲收到Rigas、Tommy送既紀念卡添/..
臨走果刻,我差d就哭左出黎,因為真系巧唔舍得丫///∼∼><,,>< |