早左起身,整完野,食埋早餐,就去ok會牙yo啦,,奇跡地佢早左,唔使衝閘啦..
..
中史堂∼《外蒙古&西藏問題》+抄note//break∼with pig落去eat野,〝紅豆角〞好好味牙,真系百食不厭牙.//Eng∼做passpaper,,都幾難架.//w.p∼打「Minutes」,好
難牙,搞到落堂都仲未搞掂.///lunch∼with pig&蛋eat飯飯,,練中詩,,比Miss話冇
表情&感情,點算牙,,,
,,24號就要比賽啦..嗚嗚∼!//數學∼溫書,,唔識做概率&軌跡,,唯有
溫書啦//
班主任堂∼默《庖丁解牛》,,好順利就默完啦,,哈哈,,補課..Eng,做埋d passpaper,再小
測,,1張識做1張唔識做..中樂團,,練‘我的中國’5點幾到就走人嚕..

 |