今日with牙yo去左apm睇Rednoon,,點知去到,見就見到佢地牙,不過就冇聽到佢地唱歌囉...點解??助手∼阿Will同我講,話個時間改,改左係8:00至9:30,,,點會咁架,,又冇人通知我,,早知道就早d黎啦..真系牙...之後就遠距離咁企係度望住佢地,,馬仔仲同我地揮手兼笑添.∼巧sweet牙,,,∼>>>>牙yo就唔巧彩囉,,難得出到黎,竟然就咁樣錯過左佢地既唱歌,,真系唔抵牙∼∼佢就因為咁,,而差d忍唔住流左眼淚,,點知係Rednoon臨走既果1刻,,阿康竟然行過黎,同我地講「我地走啦.bibi∼」我當場傻左,我冇諗過阿康會同我地講里d野,仲系同我地講bibi,,so我就系咁拉住牙yo,點知果刻差d比阿康見到牙yo流眼淚,巧彩牙yo避開左,,不過就唔知阿康會唔會覺得有d唔妥。。
後來我地with樹熊&余家明去9龍灣既機鋪打機///,,我同牙yo1開始就玩左打太鼓,,,,嘩!打到勁剌激牙,,哈哈/..然後又去左play打架,,點知我地失左水準,,巧快就輸得1敗塗地∼∼之後去左play〝頭文字d〞,超巧玩牙,,不過就次次都輸比樹熊&牙yo,,激屎我啦∼!最後,我地系咁狂玩太鼓,玩到超起勁,,差d唔想走添,,不過由於太夜既關係,聽日又要返學wo,咪為有走囉..之後就去左食宵夜啦,,食完就由樹熊&余家明請搭d士,護送我地歸家啦...
返到屋企都已經2點幾了,但系又訓唔到wo,,,咪同牙yo係度〝密密針〞囉...系咁針,系咁針,,梗直乜都計1餐,,直至針到4點幾先訓,,wakakaka∼∼
|