今日7點度起左身,,刷牙洗面,食早餐..之後就go to ok等牙yo啦,,,返到學校,早會>
>>中文堂,,整會考既野,,>>>maths堂,聽義工講野,玩心理測驗..>>take break..
with落左去食野..Eng,,默書,,冇乜溫過..so唔系好識..<<<break、、、go to
W.C換PE衫,,,PE堂,with pig打左陣羽毛球,之後又同〝女人〞Joe打,佢d動作好搞笑,笑
到我都打唔到,,Lunch time∼換衫,叮飯飯,,with yo&蛋eat lunch..<>Ec
on.梗直就冇聽書,,抄notice→捲紙(壁報既野)→食零食,丁好似發左達咁買左好多零食,四周圍既人
1齊分享,好好味牙...放學唔使補課,不過就上左圖書館開會//超悶,,之後落左去班房,幫手整壁報,,痴
里樣痴果樣,,搞到成隻手都系膠水..最後係5點幾就整好啦,,6點幾返到屋企,洗白白,食飯...
玩左陣電腦..就去觀塘等牙yo,等左好耐,終於都等到佢啦.,,之後go左去apm,1入到大堂就見到re
dnoon啦,,好到牙...搵Peggy又撞到Kaite,,ㄑ。。開show啦,我拎住部相機系咁影,
影、影,,佢地又唱歌又傾計又玩遊戲..Peggy好搞笑,1路睇show1路比佢d笑聲搞到笑到肚痛..臨
走前仲同rdnoon影左相相添..
陪Peggy去搵74x既車車..佢1路上系咁狂笑,,同完阿康影相之後,就系咁興奮,真系服左佢..最後仲
算都比我地搵到架車...返到屋企都差唔多12點嚕,,開機online,,留言比rednoon,,點知過
左冇幾耐,阿豐online牙,佢仲覆左我個留言,仲同針針添,,佢叫我要比心機讀書牙,,好!我應承你..
|