直到今日我先知道,原來我比人唱得咁勁,咩話題都有,甚至連「紅杏出牆」都有..有咩唔滿意咪三口六面講清楚佢囉,點解要用暗號黎代替呢??話我唱你d野,你有野比我唱咩,聽人講幾句,就信以為真,真系唔信我既,咪當面黎同我對質囉,何必搞到架牙,系咁同人講我d野,人唱你你就要唱返人,好玩咩,,真系好笑..連我個fd都受到你地既奚落,何必做到咁絕,有咩唔妥就講清楚佢,唔好你1句佩1句咁系咁傳,,邊句真邊句假,都唔知分唔分到,就話我地唱你地d衰野..
依家我先知道,當你系fd,原來系個錯誤,枉我乜都同你講,我諗我d野,d人都知得唔少啦,,我可以好肯定咁同你講,我由頭到尾都冇講過你d野出去,d人知只系佢地估到,先系咁講既,乜都唔關我地事,信不信就由你地,,我向你付出既,你又有冇令悟到,你又有冇為我付出過牙,,你唔開心果陣,我陪你,聽你訴苦,幫你解決問題,依家你竟然話我出賣你,我真系冇野好講,,我真系估唔到我既回報系里d..
唔該你地搞清楚先至好話我地,我唔想再係d人口中聽到關於我地既事非,我唔想搞大件事..
我知道我咩都唔夠你好,但你既「紅杏出牆」真系好hurt我,點解你要咁樣黎話我,我既「紅杏出牆」你睇到咩,我有做過d勾引男仔既事咩,點解你要咁樣黎中傷我,我估唔到係你口中會講出里d野..我希望你唔好拎里d名字黎話我,如果我有既,我唔怕你講,但我系我冇既,就唔該你唔好再咁黎話我..我真系冇咁樣做過,,點解要咁樣黎話我,點解牙,點解牙?枉我1直都當你系fd,點解你要咁對我牙..
原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人
明日愛他人 也記住學會不要緊 原來朋友比戀人更高分
亦讓我開始懂得不記恨 若大家 都敏感
我更要永遠記得拒絕再因小事怪人 為何沒有這條校訓
↑ 朋友仔之間真的可以這樣嗎?如果可以既話,為何要記恨牙..
我的心真系好痛好痛.. |