期待以久既演藝06終於都到左啦,去ok途中見到牙昇,同佢1齊行,8點12分度左月華校門口,原來好多人都好早已經到左,,等齊人之後就上左去禮堂..點名,之後就逐個表演者上去個台度做採排,,我地系等10個上去,連採排都搞左咁耐,後排d男仔都唔知搞乜既,搞到我地都好﹝興〕,,好想打‘七’佢地。。後來又系咁係度練,唔快左就系慢左..就系咁,搞到我地得幾分鐘食lunch,真系激屎人啦. .
終於都開始啦,,今年既司儀都好鬼馬,,有d表演者好差,有d就好勁,,點算呢,到我地唱《每一個明天》,,1開始牙珠就講野,仲未講,佢就已經哭啦 ,當佢講既果陣,我d眼淚都流左出黎,,我地1路唱,d眼淚1路系咁流,最後我地都好順利咁唱完啦..輪到司徒既鋼琴表演,我地系咁狂嗌佢個名,搞到佢都緊張埋,,雖然有幾個音彈錯左,不過真系彈得好好聽牙..//輪到家明唱「綿綿」,我地都好似頭先咁,系咁狂嗌佢地名,,又揮手又跟住佢唱,搞到家明哭左出黎,連我都哭埋. .又輪我地班既跳舞啦,好勁牙..我地又系咁狂嗌狂唱...之後到左7S唱﹝眼前一亮﹞,,佢地都有講野,又有哭,,今年系佢地既最後1年,,佢地仲哭得好勁,,同我地都有得揮牙,,我都被佢地感染左,又哭左出黎.. .最後5C班既歌劇〈305樂章〉唔但止好睇,仲好感人,佢地又哭,搞到我又再次哭左出黎.因為今年系我地考會考,,都唔知會唔會離開里間學校,,個個都好有感足//
終於都到左領獎既時間啦,,好緊張牙,,我地班既合唱拎左亞軍,而7S就拎左冠軍,,梗開心既系,我地班既跳舞拎左冠軍牙,,真系喜上加喜牙..最後我地影埋大合照先散場..
今年既演藝真系好開心牙..
|