guwawa
暱稱: ArC
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
新的開始 ..
累 了..
070913
生 日 快 樂 !
慶 祝 ..

日誌分類
全部 (246)

我的好友



2005 年 11 月 29 日  星期二


‘ 餃 子 ’

    

 今日食lunch時,,大雪佢地因為未打鍾就落左黎,就咁岩唔好彩比Miss謝捉到‵正′,又比佢記

埋名添,,仲搞到遲左好多先開始叮飯..依我就排左去第1個..>>>

 

 芳芳之前應承左我整野比我食,佢今日拎左比我,,嘩!系我至愛既「餃子」牙/..系菜肉餃黎架,,好正

牙..多謝你牙,芳芳/.等我聽日請你食梨先... 




2005 年 11 月 27 日  星期日


‵ 演 藝 零 六 ′

期待以久既演藝06終於都到左啦,去ok途中見到牙昇,同佢1齊行,8點12分度左月華校門口,原來好多人都好早已經到左,,等齊人之後就上左去禮堂..點名,之後就逐個表演者上去個台度做採排,,我地系等10個上去,連採排都搞左咁耐,後排d男仔都唔知搞乜既,搞到我地都好﹝興〕,,好想打‘七’佢地。。後來又系咁係度練,唔快左就系慢左..就系咁,搞到我地得幾分鐘食lunch,真系激屎人啦. .

終於都開始啦,,今年既司儀都好鬼馬,,有d表演者好差,有d就好勁,,點算呢,到我地唱《每一個明天》,,1開始牙珠就講野,仲未講,佢就已經哭啦 ,當佢講既果陣,我d眼淚都流左出黎,,我地1路唱,d眼淚1路系咁流,最後我地都好順利咁唱完啦..輪到司徒既鋼琴表演,我地系咁狂嗌佢個名,搞到佢都緊張埋,,雖然有幾個音彈錯左,不過真系彈得好好聽牙..//輪到家明唱「綿綿」,我地都好似頭先咁,系咁狂嗌佢地名,,又揮手又跟住佢唱,搞到家明哭左出黎,連我都哭埋. .又輪我地班既跳舞啦,好勁牙..我地又系咁狂嗌狂唱...之後到左7S唱﹝眼前一亮﹞,,佢地都有講野,又有哭,,今年系佢地既最後1年,,佢地仲哭得好勁,,同我地都有得揮牙,,我都被佢地感染左,又哭左出黎.. .最後5C班既歌劇〈305樂章〉唔但止好睇,仲好感人,佢地又哭,搞到我又再次哭左出黎.因為今年系我地考會考,,都唔知會唔會離開里間學校,,個個都好有感足//

終於都到左領獎既時間啦,,好緊張牙,,我地班既合唱拎左亞軍,而7S就拎左冠軍,,梗開心既系,我地班既跳舞拎左冠軍牙,,真系喜上加喜牙..最後我地影埋大合照先散場..

   今年既演藝真系好開心牙..

 

 

                  




2005 年 11 月 23 日  星期三


失 敗

   放學練中詩,,練左1陣,就落左去禮堂采排唱歌,,好驚好張牙..不過最終都唱完..之後又落左去練返中詩,,聽完牙sir既評語之後,個心好唔舒服,,比牙欣問左幾句野之後,,就哭左出黎..之後Miss嗌左出去傾,今次哭得仲勁,,我真系好大壓力牙,,練左咁耐,都系冇成效,,點解會咁??我真系好累牙,,我系咁,盡情咁,,聽完Miss講野後,個心舒服左..Miss講得岩,我就系因為遇到錯挫就放棄,唔繼續努力落去,我又有多野,都系因為里心態而搞到失敗,,我真系好失敗牙,,點解我會系個咁失敗既人,,>>> ><

 

 

              



« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 82 | »



tofumonzter@createblog.com