7點起身,刷牙洗面,換校服,食早餐,,之後就go去ok會牙yo..見到佩
文,,同佢1齊行..返到學校,仲為我地已經系最遲架啦,點知仲有人遲過我地。。人齊之後就搭旅遊巴向大圍前
去∼真系人生路不熟,,大圍咁大,點賣牙,,我同牙yo企左係屋村既樓梯口度賣.///太陽鬼屎咁曬,,搞到
我都滿頭大汗,件衫都濕埋ll過左冇幾耐,,樹熊、牙權&佩文過左黎,,我同牙yo係度踩單車,,牙yo系咁
跌,搞到我笑到肚痛.,度差唔多11點,我地就行返去銀行,,牙昇好似食錯藥,,鬼屎咁大方,請我地食野,,
嗯∼好正,,,返school嚕,係架車度,,拎住牙權部手機,聽住歌訓覺,,好舒服..>>>
佩文話去唱k,,但我又要返中樂,,不來都話除消架啦/..後尾牙昇跑過黎嗌我
去,又話決定左去唱,,真系比佢地玩屎..同佩文、貓王、樹熊、牙yo、牙昇&牙權 + 佢條女,,go左去
觀塘New way,,我地系咁大嗌,,,牙yo同佩文系咁狂跳狂唱..又玩摳面,,不過我冇玩度,我係度幫
佢地點歌仔..最後〝會過去的〞結束.‘‘∼<<最終都系冇去到中樂,因為樹蛙冇打黎搵我...真系玩得好開
心牙,好耐都未試過啦.. |