仲 有 2 日 就 到 新 年 啦 ..
等 我 係 度 同 大 家 拜 個 早 年 啦 ..
祝 大 家 :
新 年 進 步
身 體 健 康
學 業 進 步
工 作 順 利
心 想 事 成
晨早流流就起左身,執野(衫褲鞋)+ 拖地 + 洗野 ,, 好累牙,冇辦法,今日就走
啦,唔通做曬佢咩,依家唔做,要等幾時先做牙 .. 陣間仲要去覆診添架,有d唔想去既感覺添,點算呢 ?? 算啦,都系
唔去啦 ..
諗住成幾個禮拜冇打日記啦,咪上黎打返囉,點知上到黎,竟然發現,原來自己差唔多成個月冇打過啦 ,, 真系慘
牙。唉∼! 冇辦法啦,鬼叫部腦之前死q左咩,真系比佢玩死囉,搞到我成幾個禮拜冇掂過佢 ,, 連日記都打少左添 ..
真無奈 ..
因為部腦死左,so里幾排都冇得用,真系激死我啦,
仲搞到我冇打好多好多篇日記