今日好早起身,整家野,,換完衫,就出藍田會牙珠,,今日我地去南丫島行山,,去到中環,,又唔知邊個出口,搞到我地系咁兜黎兜去,不過好彩,邊歐陽sir搵到我地...有個唔壞消息牙,,牙寶因為著左拖鞋而出唔到,真系唔抵牙,,出發啦,我地去中環碼頭度搭船過南丫島,好驚搭船牙,點算牙..〝好暈牙〞
終於都到啦,,不過個頭仲系好暈添..里度好有大陸feel牙,,街市、房屋、車都好有親切咁牙,就好似返左大陸1樣。。開始行啦,oh∼my god,行路好斜牙,點行牙,好彩我有行山既經驗,如果唔系,都唔知會點牙,,哈哈∼!行左1段路後,我地係1個叫〝洪聖爺灣〞既沙灘,停低休息,我地去左食「山水豆腐花」,好好味牙,又滑又甜...之後我地係沙灘度影相,同winnie、牙珠、牙欣,系咁係度影相相,,又開始行嚕。條路仍然冇變過,仲系咁斜,1時平路,1時斜路,行得好累牙,仲出埋汗添,,又休息啦,今次我地係1個亭度停左落黎,我地係個亭出面既大平原度影相,miss陳陳&謝sir都同我地1齊影,佢地超搞笑牙,,笑到我都差d趴係個地下度...又開始行啦,好彩條路變平左啦,行得比較舒服d,1路上d風景都好令牙,真系迷屎人牙..終於都到左目的地啦〝傻姑灣〞,,我同牙珠買左杯雪糕食,超好味牙....
要走啦,唔舍得添..又要搭船啦,,好暈牙..之後就去左中環食M記,,最後同牙珠返左觀塘,係書屋度睇書..
|