
本來今日要補中文架,不過好彩,因為星期日要蛋糕比賽,要跟牙sir學整蛋糕,so就唔使補啦,,哈哈..
之後放左學後,就同左牙yo,牙欣and康康(祖莉)就上左8樓既私家廚房。。開始啦,,洗手先..牙sir先教我地,我地整既系〝藍莓芝士cake〞,聽個名好似好易咁,原來整起上黎系好難架..又要記材料,又要記住d步驟,真系辛苦牙.,我地整左2個,1個系牙sir既,1個系我地既,,又幾好玩wo,最後就系等個制成品出爐啦..嗯∼好香牙,仲好鬼屎令添...好想食牙,不過牙sir話要擺入雪櫃,雪1日,,要等聽日先有得拎出黎,咁咪唯有聽日食完飯做飯後甜品啦...
整完蛋糕之後,,我同婉婷佢地系咁係度串馬飛,,我地仲以為佢會嬲,點知佢仲反轉黎同我地鬥串,,真系好搞笑,比佢搞到我肚痛//..之後牙杰打黎,,我就即刻飛左出去聽,,想屎牙,依家先打黎,,好掛住你牙..就系知你返工辛苦,我先唔打去阻住你咋,,要好好休息牙,,點知佢同我講話今日係觀塘返工,又話我知wo,但佢又話自己成身污糟,,費事比我見到wo..傾左好耐好耐,,佢話要訓覺,so就收左線啦..
成7點先離開學校,,之後仲要漏左d書係上面,真系激屎我啦...
|