hEymaN95
暱稱: ♥ `菁小姐;)!
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-06-15
-_-
-_-!!!!!!!
:]!`
:)
文章分類
全部 (51)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
甜甜圈-v-*
2008 年 4 月 3 日  星期四


臨別擁抱,` 分類: 未分類

今日`
12點幾起左身!
琴晚4點幾5點先訓- -"
好吾夠訓ahh!`
多謝ah維同純姐個msg l0!*
搞到我訓吾返 ..
算!` 0n mSn"
-____-` 同ah維傾左陣電話
同ah純sD左陣sMs!`
又死左去訓xP`
當我差吾多訓到既時候;`
純姐1個電話打比我`
fuck!` 又訓吾到拉屎忽鬼*`


愛上你太可笑嗎?
連自己都不相信..
其實渴望太想得到愛*
一切是我太急進`
你太愛你的世界.
埋沒空間怎麼進?
還是照樣這麼喜歡你!
但你的心怎會信?

心中有萬個問號..

為何從未互相傾訴?
怎麼一起到老?
你我面前像沒去路!

留住你會否比分開更好?
還是我需要畫上句號..
怎麼要在這一刻偏偏對我好?
離別你會否比一起更糟,`
還是我需要換個態度?
喜歡你便要懂得習慣這一套`

放棄你太可笑嗎?
連自己都不相信"

如若你學會珍惜一切`
怎會導致你失寵?
每秒也會想到你..
其實怎麼可操縱?!
留下了是那一點心痛 ..
事實我傷得比你重.. .


放棄你自問我不甘心拋棄 ..
再愛一次會否更可悲?
講愛你未及最初相識的你!`
就算賭氣我對你也算是未離未棄.
無奈到最後我承受不起!`
離別你也許比一起更好?
臨別再一次互相擁抱 ..
收起眼淚我不要給你看到*`


{我冇挽過你!}

;-3-!`2008-04-03 08:04 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 2 日  星期三


♥開心死我♥ 分類: 未分類

打BL0G*V*`
今日;]開撚心死我- -V
學校打比我話`
買左校服+書` 就可以返學嚕*V*
即刻買左套校服` 買左1部份GE書 ..*V*`
自己1個拎返屋企=(
重到死0口0"
屋企冇人幫我買-,-!` 衰!*
1返到屋企!*`
aDD左詩詩同希仔-333-`
約左詩詩星期5 1齊著校服出街xD
正=)`
跟住ahhh哥又ADD我-口-`
傾左11111陣,,`
去試校服-   -V
好令ahh!` *v*
影相-vv-` 條群好似短左少少- -..
算! 半{節}群.可以拉長Dx)`
嘻嘻;]聽到詩詩有野送比我.
笑傻左*vvv*`
啜.多謝<3*`i l0vE y0u s0 mUch!` xdd


我套新校服xD

;-3-!`2008-04-02 05:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 1 日  星期二


我要返學.V.!` 分類: 未分類

唉/_________\"
好想返學ahhhh!`
卜佢個臭街!`
我有錯又點w0r?!
點解佢可以返學,,
而我又吾返得-_____-!?
係屋企好悶ahh!*
同細細mSn左1陣`
又同ah樹sMs左陣"
-_______-*1個字{悶}
haha` -0-岩岩先記得.
半個月前應承左健兄.
琴日接佢放學- -*
s0rry喔-口-"我忘了,,-vv-

曾否有人跟你說,你有藝術家的脾氣?這個自我型就正正是藝術家的性格-多愁善感及想像力豐富,會常沉醉於自己的想像世界裡。另一方面,由於你是感情主導的人,有些工作你唔"LIKE"就可能會唔做架啦,不會考慮責任的問題。

嫉妒、比較
自我型的你們其實都有點「藝術家脾氣」,對吧!自憐、覺得自己與其他人不一樣、喜歡沉醉於自己的想象世界>>很多時,第四型的表現會比較抽離,都是因為跟身邊人比較,覺得自己不同,其他人不會明白,又覺得其他人都擁有很多你們沒有的東西,所以在現實的社交圈子裡很難得到滿足。

自我沉醉、自憐
由於從現實生活中得不到滿足,自我型的朋友都會在幻想裡建構自己的世界,製造一些moody的環境,好讓自己的情緒得以發洩出來。不過,這樣一來,自我型的人都顯得比較情緒化,令其他人更不能明白你們,更孤立起來。所以你們要小心,不要讓自己過份脫節啊!

心情highhigh時
自我型的朋友很敏感,與人相處很多時靠直覺,因為他們對自己、朋友及環境的需要及變化都很敏感!他們很喜歡獨處呢,因為他們很享受不斷內省,認識自己,尋找自我。曾聽有人說:「不懂獨處的人,不會懂得與人相處」,正正反映這種性格的表現。他們既能專注自己,也懂得尊重別人的特質和看法。

情緒downdown時
很容易,自我型的人會把自己在社交圈子中抽離,因為他們覺得自己跟別人不一樣,其他人不能體會他們的處境及心情。所以他們會沉醉之自己的想像世界裡,不願意打開自己。因此,他們可能會變得任性、傲慢、離群。

朋友看你是
「好有藝術天份」、「好特別」、「情緒化」、「唔知諗緊咩>」

提升有時努力努力
走向「一仔」,奱得冷靜而較為理性,做事有原則,而不會太感情用事。

後退有時注意注意
會跌「二仔」,會變得很任性,一意孤行,佔有慾強,而且行為反覆無常。

在很多情況,你們都是和平使者,善解人意,隨和。你們很容易了解別人,卻不是太清楚自己想要什麼,會顯得優柔寡斷。相對地說,你們的主見會比較少,寧願配合其他人的安排,做一個很好的支持者,所以你是心較被動的。

怕羞、怕事、懶惰
和平型的你與世無爭,渴望人人能和平共處,很怕引起衝突,是不顯眼的一個。由於從不試圖突出自己,你們會比較怕羞、怕事,也很容易有躲懶的意慾,因為你喜愛和平,不喜愛辛勞,所以你也不會PUSH自己!
若你心想幹一番大事,則要好好鞭策自己啦!

心情highhigh時
第九型是平和型,顧名思義,他們是一個和平使者,是一個溫柔的朋友。當其他朋友一肚子氣的走到平和型的身邊時,那股氣一下子的消失了,他們那種平和的氣質可以很有感染力。由於他們溫柔,又能安撫別人,所以很多朋友找他們傾事,一舒內心的鬱結。

情緒downdown時
平和型的朋友的確是很謙虛,寬大,卻過度順從別人。他們對每個朋友的評價都很高,覺得自己是比他人低一點的,所以有傾向依靠別人生活,自己卻不能獨立起來。平各型們,你們要勇敢自己生活,因為永沒有一個人可完完全全代替你的生活。

朋友看你是
「跟他一起很舒服」、「好平靜,沒什麼可以令他的情緒大起大落」、「樣樣都無所謂」

提升有時努力努力
走向「三仔」,有清_而明確的目標去做事,以換取日後更多安逸和閒適的空間。

後退有時注意注意
傾向「六仔」,行為變得偏激,多慮,會變得更加防衛、被動。

我是這樣的人嗎?!


http://lovefromme.marlito.com/
↑上去ahhhh! xD`
啜 xDD`

;-3-!`2008-04-01 01:07 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 30 日  星期日


-3333-` 分類: 未分類

打BL0G了 xD`
今日;*0*`
琴晚冇訓/_______\
今日9點幾沖涼洗頭+吹柒頭xD`
10:15出左門口;]
10:35先有64K`
shit*` 熱死左''
11:30-3-''係新達.
見到惠儀拉=)
佢著得好令*v*
哈;]佢令左好多ah!`
之後d野比惠儀袋xd
{我懶到袋都吾帶}"
過多陣.雅詩到埋=)
雅詩好卡哇兒的>\/<*
然後.陪左惠儀上m記買雪糕-v-
好好笑;] 笑到傻左` xD
比惠儀打左下pp ` xd
買完雪糕.搵1搵姑姐,,
搭k12去大中-3333-"
影貼紙相*0*`
0h!` xd 影左3部機-3-v
好中意ah` xdd
thEn*;由大中行返返去廣褔=)
途中見到陳潔*口*
惠儀同雅詩即刻飛過去-0-"
有必要甘大反應嗎?
行係我地後面果條仔啤我地w0- -
惠儀同雅詩見吾到..
我啤返佢x)`
佢吾知係趕定淆ah-_-"
行到好快-00-"
行到廣褔;] 上去m記食野.
食食下嘔v33v` 好辛苦..
嘔完又食;D` 呵.
食食下樹仔sD sMs比我,,
惠儀睇到笑我. 可惡\口/ xd
食完.食魚蛋-0-`
跟住行去元洲" =)經過扒地雄屋企`
我地係度響佢全朵 .叫佢落黎xD`
好衰 *3*"行到去元洲"
諗住挽水ah` 點知 .. 好污糟>____<"
隻腳濕左少少少少少`
同惠儀,雅詩影相..
突然.聽到d好幽怨GE聲;/33\
好得人驚.` 即刻走ah!
臨走前我地望下個海.
有陣風吹過..心都寒!*
之後我地即刻走ah`
甘行變急步.又由急步變跑.
shit!` 真係好恐怖ah/3333333\"
-__________-"之後飛的去新達.
幫姑姐拎野返屋企.
到夜晚 .. 姐個fD打比我
..條卜街飛我家姐!`
你應承過我乜ah?`
你應承我好好對佢GE!`
同條卜街傾傾下.
條女屈我W0` 鬥串l0
吾夠串就c0m我l0`
好撚痛ah` pk!`
之後條卜街d fD c0m返佢
{pS- -` 我識條卜街d fD GE! xD}
返到屋企.` 好想喊,,
因為真係好痛呢-   -"
之後個胃又痛`
痴根架?-______-"
之後同ah樹mSn左陣..
好灰呢`
吾打ah.. .好痛。

;-3-!`2008-03-31 12:08 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 3 月 24 日  星期一


♥生病t3t"♥ 分類: 未分類

今日;冇乜野既*`
生病了;<
朝早`同儀姐吹下水-w-
儀姐仲低B同我xD`
老公出左街"
同雅仔mSn左陣;
佢好勁`
知我諗乜xdd`
我同敏敏傾電話<3
-v-` 傾完`
牙仔aDD左我;
討論乳交同口交xd
好好笑;佢條女33d耶*v*`
又令女x)` {有相睇}haha=)
牙仔溝女真係[1流]`
傾傾下又aDD左ah樹-3-"
佢屈機既;<
話我呃佢.. t3t`
我無ah` -____-"
叫我唱歌` [木紋]
唱唱下諗起牙n00-_-`
shiT` \33333333/
唱完xd` 又係度傾=)
xd"下次約你出街=]
之後;出去食飯.
牙嫲叫我洗碗姐.
老豆笑我.. .
發脾氣吾鬼食拉\33/*
哼;{

;-3-!`2008-03-24 08:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]