hEymaN95
暱稱: ♥ `菁小姐;)!
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-06-15
-_-
-_-!!!!!!!
:]!`
:)
文章分類
全部 (51)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
甜甜圈-v-*
2008 年 4 月 22 日  星期二


放棄了` 分類: 未分類

今朝 ..
7:14` 傑無拉拉sMs叫我起身w0r=3=`
甘岩個死鬼鬧鐘壞左-0-"
傑` 你有預知能力的- -?
之後拉拉聲沖涼洗頭+換3 -3-`
8:10出門口了-v-"
shiT-     -` 冇吹頭 ..{忘了}
比人捉 .. t3t`
上堂= =` 3個字 ..
{好叉悶} l0r `
又介腳了.."
其實自殘真係好痛 ..
旦依家我個心仲痛-v-`  ..
之後又上堂上堂上堂 ..
自殘自殘自殘 ..
果下大約有183條 ,`
差吾多放學個下,,
叫左小霞幫我買左把cuttER -3-`
果把比雅而搞左倔左 ..
應承小霞吾用佢果把介"{呃佢的-0-v}
終於放學ah*3*"
1C vS 1D 踼波= =`
吾洗睇都知1D D人贏拉 `
1D D人 甘大隻=="
點都勁過1C D 拉-3-!`
= =`閃人" 走得快好世界*3*
又係屋企介了`
2百多一點吧` ..
你 .. 心痛嘛?

介到520條便放棄了

詩 ..
   對不起對不起 ..我並無意思要你為我心痛和
擔心` 你放心好了` 在我傷口康復之前`我不會
給你看到我的腿 .. 或許` 我只能這樣說 ,`因
為我不能為你保證什麼 ..
     y0u caN f0rGEt mE .. s0rry *`
                       by菁;

長得不算差`別在乎面前的分岔.. {比起你身邊既異性,,我當然是差*}
這個年頭只懂得以言語去丑化
已經不分真假 {` 不是嘛?}
誰明白這小指跟本不需相比
誰人來定拇指一舉則表示勝利 {` 我永遠都係小指..}
難道我 永沒自我的戲 {冇自我點會有戲 ..?}

其實沒有好好欣賞小指優點 {其實你有冇留意過我? 我諗冇 ..}
為何從沒法改寫身邊的人觀點
難道我 發上沒有冠冕 { 因為我醜 ..?}

控訴那天我極平庸 {我知我平凡` 旦都有權利中意人!.v.}
怎可以起飛 從無放棄 有自信哪需比 {旦我想放棄了 ..}
不需謹記 站在最尾 因深信努力能被看起 { 到依家我有比你睇起嘛?}
尾指注定排尾 也要發亮到尾 { .. }
 {ctrl+a ..}

;-3-!`2008-04-22 06:32 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 21 日  星期一


,,` - 分類: 未分類

點解要避我?`
我知你吾中意我,,
旦我吾介意l0r!`
吾好避我..好冇?
今日介左83條 ..{我無聊到係數 ..}
好傻 ..
好痛;` -v-..心好痛 ..
介介下又喊w0r-   -"
 .. 我吾好你講拉"
吾好甘c00l ..
好冇?
我要比你知` 我對你有幾痴 ..
我用傷口證明 ...
用83條.. 未夠!`

我還是想對你說!`
babE ,, i l0vE y0u s0 muCh!`
你走了` ;我的心在淌血 ..
babE .. y0u huRt mE s0 baD
想要你回到我的世界..
babE ;i l0vE y0u s0 muCh!`
你給我的諾言已經瓦解 ..?
babE .. y0u huRt mE s0 baD/3\`!

;-3-!`2008-04-21 09:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 20 日  星期日


我中意你... 分類: 未分類

y0 babe xd 
cm*0*

;-3-!`2008-04-20 05:27 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 16 日  星期三


唉唉唉 .. 分類: 未分類

我不再妄想了-VV- ..
等左成日電話 ..
又喊了 ..
今日0n9到拎住本簿 ..
係度寫寫寫 `
寫上關於你既野 ,,'
男班長搶左黎睇`
睇完仲指住我個頭話 ..
話我好聽d就話我傻`
吾好聽d就話我死蠢 ..
比佢話話下又喊了’
又嚇到佢,`
上{發型設計}
聽到m!Ss同第2個ah s!r話
我介手介到心理有問題` ..
之後.. 發顛`
問佢;你講乜lUn野牙八p0 ..
因為甘` 又比人罰;[
我無錯架l0!`.v.
.. 放學又留堂了"
同小霞影相`
返屋企`
繼續等電話iNG!`
飯和藥繼續不吃 ?! .V."

;-3-!`2008-04-16 06:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 4 月 15 日  星期二


慢性自殺- -?` 分類: 未分類

今日..好吾開心拉`
又介手了 ..
吾知邊個衰仔報串 - -
搞到我去左見社工;
同個社工傾傾下喊w0r-__-!`
魚哂拉;[
LUNCH ..終於返課室拉!`
又比MISs話左倫 ..
/3333333\"食飯`
冇胃口..吾食飯,` 吾食藥了.v.!`
日日都食藥 ..吾食拉以後\3/!`
食半年l0r` 冇甘好耐性..
上堂,,再介過 ..
你吾鋸既可以再報串-3-!`
社工話只要我吾自殺就得ah!`
佢冇話吾比我介手w0r`
你吹-vvvv-?
差吾多放學果下,`
同愛人sMS`
聽左佢話 ..冇介了"
本新3:50放學,,
比人罰到5:00-0-!`
之後等雅而放 ..
等等下比人收電話-0-"
衰仔- -` !最衰都係你,`
-3-!` 好彩我係新黎姐,,
m!Ss放過我-w-*` 
返屋企` ..
同愛人,`晴 mSn左陣`
又喊了-w-"
喊完 .. 食飯食藥?
冇食 .. 冇胃口"
嚇到ah{女麻}喊 ..
話我吾食藥同慢性自殺冇分別 ,,
對!`
或許你說對了..
旦食藥真係好辛苦 ..
一食完就暈` ..
我寧願吾食!`

;-3-!`2008-04-15 09:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]