hEymaN95
暱稱: ♥ `菁小姐;)!
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-06-15
-_-
-_-!!!!!!!
:]!`
:)
文章分類
全部 (51)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
甜甜圈-v-*
2008 年 5 月 13 日  星期二


-3-` ! 分類: 未分類

因初吻著你想慶賀
你卻開始疏遠
假使你是覺得怯懦
你會不會拒絕
你有意欲去找我
你會通電再會過

如實在認真喜歡
或者有心敷衍
如今只有三歲都清楚
是你不想我啦
甚至不找我啦
無非幾天變化
就像刮我幾千巴
難道你共我親吻抱擁
之後竟有偏差
不想和我好
請求直說真話
很想你是愛得懶惰
至會多天不理
心境正遂秒鐘跌墮
我哪一樣有做錯
過去你極愛惜我
快慰之後侮辱我
曾自問自私開心過
自問自已安心過
沒有膽色纏你
心亂如麻
回去吧 回去吧
來讓我傷口結疤 ..

;-3-!`2008-05-13 05:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 5 月 12 日  星期一


v3v` 分類: 未分類

v3v` 我很壞.很自私 ..
我真係真係答吾到你.
個個都話,吾中意就講.吾好要人等` t3t
我真係吾知 ..
係我吾h0 . 拖拖拉拉 ..
我想點 ..?
我都吾知 ..
再比少少時間我, 好不好?` ,
`
這幾天 ;`
喪挽 . 星期六 ;
同PINK;大煙.小煙- -`波波.豪挽到1:00`
之後返返去信和搵老m0` ,
食少少野.
2:00返到屋企-3-`
hea多陣- -`
比隻貓抓 ..
又留血- -'`
止吾鳩到.
訓係度比老m0幫我止-w- `
5:00到. 死左去訓-3-`
星期曰;
4:00起身.
打比PINk哥吹水-3-`
呵.傾左好多我同佢以前既野
-  -`
屎忽!` -3- 戒煙喔! xD
6:30` 叫老M0起身.
8:00` 食飯-3-`
9:30` 返到元朗
10:30` 起左-0-V`

回憶里想起模糊的小時候 `
云朵漂浮在藍藍的天空 .
那時的你說.` 要和我手牽手
一起走到時間的盡頭` ..?
從此以后我都不敢抬頭看 !`
仿佛我的天空失去了顏色..
從那一天起我忘記了呼吸`
眼淚啊`永遠不再`不再哭泣..
我們的愛`過了就不再回來!? 
直到現在我還默默的等待 .. 

我們的愛`我明白已變成你的負擔`
只是永遠我都放不開 ..
最后的溫暖. 
你給的溫暖 .?
不要再問你是否愛我 !`
現在我想要自由天空`.. 

遠離開這被捆綁的世界! 
不再寂寞v3v喔

;-3-!`2008-05-12 10:31 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 5 月 9 日  星期五


-3-` 分類: 未分類

今日,`

-_____-;

上pE` 跑街` 打排球..
雖然好暈.旦挽得好開心 !

 

落堂 .
 

 

 

中文,` 吊位- -"

 

去姣婆後面座. `

 

叫佢吾應我.` 踢佢張登.

拍佢個頭都吾應!` /___\

英文` 條姣婆望仔w0r .3.
串佢l0r [ 妖` 米望拉.你望一望, 令仔都比你嚇到變柒頭拉!} .3.V

 

 

;-3-!`2008-05-09 11:10 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 5 月 8 日  星期四


忙` v3v!? 分類: 未分類

今日`
好累;[
返學訓`
有sMs復完又訓.
-_____-` lunch;
男班長係度唱.[天才與白痴.痴痴痴- -]
唱唱下.男班長同史迪打交-0-'
因為男班長話史迪白痴- -`
男班長單手舉起張登0口0!`
登腳打到史迪個頭-3-`
史迪1腳踢男班長個細佬-w-!
成張登打左落男班長個頭,
笑鳩死.
上科學- -` ah s!R冇返..
林迪亨死左過黎同我吹水`
傾傾下-3-` 林矮走黎c0ol住ah亨-0-'
搞到ah亨抖吾氣-____-..
跟住又打- -"
放學.第一時間飛返屋企換衫打bl0g`
點解? -    -約左社工l0r- -`
心理輔導w0r` 話驚因為果件事{1}會影響到我..
講真..影響吾到我都冇人信拉 ..
            .. 心理輔導真係有用又點?
我會忘記到果件事咩?  `
我忘記到佢 `
旦果件事我點都忘記吾到 .`
邊個又會明?`


{1} 果件事 = 我入廠既原因.佢對我所做既所有野[係fD既都1定知我講緊乜..}

;-3-!`2008-05-08 04:40 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2008 年 5 月 7 日  星期三


x)!,` 分類: 未分類

今日-_______-`
悶死.`
上0LE{1} - -!
係MMLC{2}練歌-口-`
唱欣宜果首[連心]-_-` ,
唱左成粒鐘-0-! ..
0N鳩-,-`
放學. MISS吾肯放人;[
話陳生個書包比人收埋左`
陳生係度嘈嘈嘈`
小霞叫佢收聲`
陳生仲串柒柒甘串話` [吹牙?]
之後我屌撚鳩佢話;
[ 吹乜野牙吹吹吹?好撚好吹牙?
你吹邊忽牙?吹屎忽牙?0N撚鳩. ]
佢好似話; [吹吾漲w0r]
我記得我係甘答佢` [無人叫你吹漲佢l0r白痴]
跟住串多幾句.
我想行埋佢個位車佢果下.
MISS先話.[你講左D乜搞到呢2位女同學甘激動ah?]
嘿,` MISS冇鬧我`鬧佢-__-`
點解? 因為成個1C依家都好吾鋸陳生l0r- -`
串柒柒甘,成日話自己去龜館報道`
仲有佢D所作所為{3}l0r!` .v.!
討厭!`
終於.MISS係4:25放左人
成班走哂` 得返我.小霞.林矮.四眼等昆哥
-  -v` 同小霞影相 xd!`
之後昆哥抄抄下書又同我鬥串-v-"
吾夠我串x)!` ,
串串下. 鐘生走入黎問我之前做乜得罪1D班友
我話你好煩ah-3-` 死開.吾該
佢問同吾同佢放學.
我話吾同 -3-`
之後佢踢我屎忽w0r- -"
又發火- -`
佢走左之後-       -`
四眼問我佢係米我條仔w0r!?
0n9-_______-^!` 當鬼也不喜歡他喱!` ,
令仔好勁?` 人品甘衰.v.!?
很討厭.v.!`
5:19-3-` 閃左人
返到去` 0n mSn!`
雞培又話我殘左.v.!`
s0 huRt-_______________-!`
.3.豪嫂就正拉.老公甘撚錫佢 x)!`
妒忌妒忌妒忌!`


{1} 0lE= f.1-f.2的聯課活動!`
{2} MMLC = 電腦室
{3} 陳生既所作所為 = 今曰佢係男次除衭對住男班長打飛機!`

;-3-!`2008-05-07 07:44 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]